فهرست محصولات غذایی که بیمار بیماری کلیوی باید اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده استبه عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، پزشکان همیشه به شما یادآوری به توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید، چرا که ممکن است افزایش یا کاهش اثرات درمان. در زیر به لیستی از غذاهایی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید از آن دوری، به امید آن می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر است.

به طور کلی، سبزیجات و میوه های تازه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند به دلیل اینکه اکثر میوه ها و سبزیجات هستند کم پروتئین، بالا، ویتامین و فیبر بالا. با این حال اگر بیماران hyperkalaemia، آنها نیاز به محدود کردن کسانی که در پتاسیم بالا هستند و یا آن را باعث خواهد شد آریتمی و یا حتی نارسایی قلبی و زندگی خود را به خطر اندازد.

سبزیجات بالا پتاسیم از جمله گوجه فرنگی، سیب زمینی، چغندر، اسفناج، آووکادو، و غیره

میوه بالا پتاسیم مانند موز، پرتقال، کیوی، شلیل، آلو و میوه های خشک شده، و غیره

فسفر

مشکلات کلیوی معمولا باعث خواهد شد ساختمان بیش از حد از فسفر در خون و این است که برای استخوان بسیار خطرناک و به آسانی باعث پوکی استخوان و شکستگی استخوان. بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده است.

غذاهای بالا فسفر: شکلات، آجیل، نوشیدنی های گازدار و لبنیات مانند شیر، پنیر سویا، ماست سویا، پنیر، و غیره

غذاهای آماده، غذاهای رستوران، غذاهای کنسرو شده و غذاهای بسیار پردازش تمام باید اجتناب شود اگر شما هر گونه بیماری کلیوی یا کلیه مشکلات به دلیل این غذاها معمولا در بالای سدیم است که می تواند ادم و فشار خون بالا را بدتر می باشد.

فوق لیست مواد غذایی که بیمار بیماری کلیوی باید به جلوگیری از، اما افراد مختلف داشته وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین باید به بیمار برنامه رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود را و یا درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

در اینجا، من نیاز به شما یادآوری به درمان منظم به موقع، است که بهترین راه برای حل مشکل کلیه.





:: برچسب‌ها: بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده است,غذاهای بالا فسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: